Soustředění mladších žáků - léto 2017

Soustředění MLŽ – 23-27.8.2017 – Stará Paka.

Ve středu 23.8.2017 jsme odjeli na soustředění do Staré Paky, kde nás čekalo naše první soustředění této ,,party“ a týmu. Všichni jsme se těšili a chtěli jsme si to hlavně užít…

Středa  – 23.8.2017

- Odjezd proběhl relativně v pohodě a v 16:05 jsme vyrazili směr Stará Paka, kam jsme dorazili cca v 17:00.

- Po příjezdu proběhlo ubytování a rozdělení pokojů

Pokoj č. 1: Kňourek, Malý, Kašpar, Holub, Vágner, Bělohlávek (pokoj gaunerů)

Pokoj č. 2: Libich M., Dufek, Karel, Kočica, Škodová, Lebedinský M., Rezek (pokoj romantiků)

Pokoj č. 3: Hofman, Hemelík, Skalický (pokoj intelektuálů)

Pokoj č. 4: Libich Š., Libich P., Skalický, Rezek, Lebedinský J. (velitelský pokoj)

- Večeře byla v 18:00 (rýče, omáčka, kuřecí plátek)

- 19:00 fotbálek na místním hřišti

Večerka pak byla ve 22:15 a kluci ji splnili relativně v pohodě.

- Bohužel jsme řešili na ,,velitelském“ pokoji jeden obrovský problém, a to ,,chrápání“ p. Skalického, takže jsme se kromě Šímy nikdo nevyspali a museli jsme pro něj ráno vyhledat a zajistit akutně sólo pokoj, což se nám po velikém a značném úsilí podařilo.

Čtvrtek - 24.8.2017

- Budíček měli kluci v 7:15 a poté snídaně (volný výběr).

- V 9:00 trochu drsnější trénink, který byl do 11:15.

- Ve 12:30 oběd (Boloňské špagety) a odpolední klid na pokojích

- V 17:00 jsme odehráli zápas proti týmu RMSK Cidlina U11+U12

soustředění srpen 2017 soustředění srpen 2017 soustředění srpen 2017

FK Jaroměř – RMSK Cidlina 11:5 (5:2, 2:2, 4:1)

Branky: Karel 4x, Kašpar 3x, Kočica 2x, Vágner, Skalický

Zápas s pohyblivým a mladším soupeřem byl takový všelijaký. Kluci hráli místy výborně, a nebo se na to nedalo dívat vůbec. Důležitá je však pro nás hlavně zápasová zátěž.

- Večeře byla v 19:00 (bramborová kaše + sekaná)

- Od 20:00 – 21:30 jsme měli zamluvený wellnes a bylo to super (bazén cca 2x6 metrů, vířivka cca 3x2 metry, sauna atd.) - chlapci soutěžili v potápění pod vedením zkušeného plavce Petra Libicha.

- Večerka byla ve 22:15 a kluci ač neradi, tak lehli a brzy spali.

Pátek - 25.8.2017

- Snídaně byla tradičně v 7:30, ale vstávat se nám všem moc nechtělo...Na velitelském pokoji zavládla veliká radost, že se všichni vyspali.

- v 9:15 trénink na místním pěkném hřišti, spíše herní a pěkně odmakaný. Na jeho konci se ale lehce zranil Romča, takže nám to trochu kazí radost.

- Oběd byl ve 12:30 a měli jsme kuře s bramborem.

soustředění srpen 2017 soustředění srpen 2017 soustředění srpen 2017

- Od 14:00 jsme si pronajali krásný areál s tenisovými kurty a hřištěm a hráli jsme tenisový turnaj. Kluci se rozdělili do 4 skupiny a hráli úplně všichni. Do finálové skupiny nakonec postoupili vždy vítězové skupiny (Anetka, Skalda, Karlos, Lebeda). Vítězem tohoto turnaj se nakonec stal Matěj Lebeda. Turnaj to byl náročný, neboť jsme v tomto pěkném areálu strávili 4 hodiny, ale kluci si to užili.

- dospělý miniturnaj vyhrál i se značně bolavými zády Jiří Lebeda, když porazil pana Rezka a pana Libicha (po nedávné operaci kolene). Moc se ale o tomto výsledku nesmí mluvit a informace se nesmí moc šířit dál...

- V 19:00 večeře (uzené, br. knedlík, červené zelí) a vyhlášení výsledků dětského turnaje.

Večerka byla dnes brzy, a to ve 21:00, neboť jsme měli snídani ráno hodně brzy.

Sobota - 26.8.2017

- Budíček byl ráno v 6:30, v 7:00 snídaně a v 7:45 jsme odjeli na turnaj mladších žáků do Červeného Kostelce (info o turnaji jinde). Cesta byla šílená, neboť jsme potkali několik havárií a uzavírek…

- Oběd (rizoto) byl až v 15:20, a to hned po příjezdu z turnaje, který se bohužel protáhl oproti původnímu předpokladu o 1,5 hodiny…

- Původně jsme měli dnes odpoledne v plánu výletovat na ,,Pecku“, ale to jsme vzhledem k časovému posunu dnes vynechali a nechali klukům volno.

- Večeře byla v 19:00 (Svíčková) a klukům hodně chutnala. Po večeři došlo k vyhlášení bodovacích známek z dnešního turnaje. Kluci se nejdříve po obědě obodovali sami. Následně před večeří všichni 4 dospělí provedli své hodnocení, které se následně zprůměrovalo. Drtivá většina kluků se s bodováním z dnešního turnaje značně podceňovala…

soustředění srpen 2017 soustředění srpen 2017 soustředění srpen 2017

- Od 20:00 – 21:30 byl dnes opět wellnes (přidáváme nové fotky).  Ve Wellnesu se pak hodně soutěžilo…..

- Dětské potápění vyhrál Bělásek, těsně před Anetkou.

- V potápění dospělých vyhrál relativně s přehledem pan Lebeda. Odveta však byla sladká…..

- Následovaly skoky do vody dětí, kde se hodnotila největší ,,vlna“. Tuto disciplínu vyhrál favorit soutěže Míša Dufek.

- V dospělých vyzval na souboj pan Libich pana Lebedinského, a byl to jako souboj Davida s Goliášem, kdy vyhrál naprosto jasně a drtivě pan Libich….:))))

- Večerka byla ve 22:00, ale nebylo moc potřeba kluky pobízet, byli hodně unavení....

Neděle - 27.8.2017

- budíček byl dnes trochu později, a to v 7:30. Místo původně plánovaného tréninku, který jsme zrušili, jsme jeli dopoledne na výlet na Pecku, kde byla navíc i pouť, takže se kluci dokonale pobavili. Měli jsme i další veliké štěstí, a to, když jsme dopoledne na hřišti viděli přistávat létající balón - to byl pro nás pro všechny veliký zážitek.

- Oběd byl dnes rovněž brzy, a to ve 11:30, neboť jsme hned po něm odjížděli do Bělohradu na domluvený přátelský zápas.

- Ve 12:00 jsme odjížděli na již zmíněný přátelský zápas do Bělohradu (info viz. výše).

- Na tomto zápase bohužel již nebyla Anetka, Skalda Míša, kteří jeli pomoct starším žákům. Navíc během zápasu se nám postupně zranili i Honzík Holub, Jakub Vágner a nakonec i Matyáš Libich. A Romča Kašpar nás opustil ze stoustředění již v sobotu.

Všem dětem patří veliké poděkování za chování a vystupování během tohoto soustředění, neboť jsme dostali i velikou pochvalu od místní šéfové, že zde takovýto zájezd snad ještě neměla.

Osobní poděkování pak míří na Petra Libicha, Jirku Rezka a Jirku Skalického za perfektní servis a pomoc při tomto soustředění - děkuji !

J.L.

Friday the 26th.
Template © socoolapps | free joomla 2.5 templates - All rights reserved.