SOUSTŘEDĚNÍ ROKYTNICE NAD JIZEROU 2012-info

SOUSTŘEDĚNÍ ROKYTNICE NAD JIZEROU 2012

15.8.2012 středa

Odjezd proběhl vcelku v pořádku. S malými komplikacemi se vždy počítá a tak odjíždíme bez Artura, pouze v deseti. Ještě jsme museli čekat až Ráďovi mamka přiveze kartičku zdravotní pojišťovny a pak nám již nebránilo nic v cestě do naší základny, penzionu Sluníčko v Rokytnici nad Jizerou. Cesta proběhla v klidu a pohodě. Pouze vínová Octavia Scout prohulila Bílou Třemešnou asi tak 90km/h a řidič nám nechtěl říci, co si tam povídal s těmi pány ve stříbrné Octavii. Večer se mě pouze ptal, jestli mu nějak můžu proplatit lístky s razítkem POLICIE České Republiky. Ve Sluníčku na nás již čekali a po ubytování byla večeře (rajská s knedlíkem)po které jsme vyrazili do „večerní Rokytnice“. Po brzkém návratu jsme určily budíček na 6:00 hodin.

16.8.2012 čtvrtek

Po již zmiňovaném budíčku se šli kluci protáhnout, ale večerní radovánky nevyhnaly všechny z postele (fotogalerie na rajčeti). Po snídani jsme využily místní kopce a kluky po nich trochu protáhly. K obědu jsme měli pečené stehno a po něm hodinový odpočinek. Odpoledne jsme vyrazily na hřiště do nedalekého Jablonce. V Rokytnici, kde hřiště je hned za penzionem nám nejdříve sdělili, že chtějí 3500,- Kč za 2 tréninkové jednotky a úplný závěr byl, že nás na hřiště nepustí vůbec, z důvodu, že děti jim ten trávník zničí nejvíce - deset osmiletých, dvaceti kilových dětí!!! V Jablonci nám poskytli k dispozici umělku i trávu dle našich potřeb. Vedle hřiště je hned ještě koupaliště – bazén. I když se tam lidé koupali, kluky jsme vykoupat ještě nepustili, protože se nám moc nezdálo počasí. Samozřejmě se tam hrnuli i někteří z taťků, ale za úplně jiným účelem. Po návratu z tréninku si kluci vydechli a chtěli jsme je vzít na koloběžky na sjezdovku, ale tam jsme opět usoudily, že by hlavně ten výjezd lanovkou asi všichni nezvládli. Udělali jsme dobře a našli jim větší zábavu. MOTOKÁRY!?!? A z těch se stal tahák. Samozřejmě pár karambolů bylo, ale nic zvláštního. Každý by chtěl ještě a tak jsme začaly používat motokáry jako silný motivační prostředek. Ale pokud je někdo nezvladatelný, tak i ty nejsilnější lákadla vezmou za své. Konkrétně se dostanu v dalším vyprávění. Po motokárách jsme se opět vrátily k účelu, za kterým jsme sem přijely. Kluci si daly menší fyzické testy, který přehled najdete v příloze, a bude se doplňovat. K večeři byly špagety a zmrzlinový pohár, po kterém se šli kluci osprchovat a zde se odehrál incident, který byl předložen disciplinární komisi k řešení. Jednalo se o to, že Milouš chtěl mermomocí pomoci Ráďovi se sprchováním a odnesla to celá koupelna, Radim s veškerými věcmi (pyžamo, ručník, trenky, tepláky, tričko, mikina), takže je jasné, že „disciplinárka“ tento případ projednávala až do časných ranních hodin. Během dnešního dne se událo pouze jedno zranění, to když jsme museli odvézt do nemocnice ve Vrchlabí jednu frakturu posledního článku malíčku levé ruky po bombě Járy, kterou brankář bravurním zákrokem zlikvidoval. Bohužel se zraněním.

17.8.2012 pátek

Ráno nebylo moc těch, kterým se chtělo vstávat, ale nakonec si všichni dali kopec asi 500m dlouhý, k tomu pár kliků, dřepů apod. Po snídani jsme vyrazily opět do Jablonce na trénink, kde jsme si daly zápas s místní „chasou“. Po naší výhře se soupeř pomaličku mezi sebou popral. Koupání opět nedopadlo, kvůli špatnému počasí. Tady je jenom jedna věc, při zápase jsme zjistily, že Jenda nemá chrániče a tak p. Rind zajel do Liberce koupit nové na zítřejší zápas. K obědu byly brambory s krůtí rolkou. Po odpočinku jsme vyrazily na Lysou Horu lanovkou. Tam jsme vystoupali, jak říkal děda Romanyšim „na vrstevnici“, po které jsme se dostaly na Dvoračky, kde jsme si dali, docela v zimě zmrzlinu. Zde opět byl zadán podnět k zasedání disciplinární komise, po incidentu Milouše a Járy a následně půlky mančaftu. Ach jo snad to sfoukneme brzo, abychom se aspoň trochu vyspaly. Hned na místě, byl vyhlášen trest – dnes bez motokár. Cestou nazpět jsem vzal „PRÁVO“ do svých rukou a hned na poprvé jsem ho zlomil. Můžete hádat o koho. A tak motokáry si zajezdily pouze p. Rind a p. Kuna a kluci na ně pouze koukali. Na ty čekal ještě člunkový běh, pár dřepů a kliků. Děda navrhoval, že bychom zasedání mohli přesunout do některého lepšího podniku, že má takřka ještě celý důchod. Konečný verdikt vyřčený nad ránem je – individuální tresty a „PRÁVO“ bude postačující.

18.8.2012 sobota

Ještě jsem zapomněl jedno info o zdravotním stavu výpravy. Vcelku se nic nestalo, až na jedno roztržené pravé koleno Vávoše, pod kterým se utrhl břeh stezky a zajel kousek do takové menší rokliny. Žádné léky jsme zatím nepotřebovaly a tak to je v poho. Určitě by se to nestalo, kdyby dorazil jeho taťka, jak sliboval a kterého údajně nechtěla pustit Jitka, která mu kurýruje záda. Dnes jsme začaly opět stejně jako všechny další dny – 6:00 budíček, výběh do kopce (kluci si ho už zamilovali), snídaně a odjezd na trénink do Jablonce. Tam na nás opět čekala místní „chasa“, složená s mladších a starších žáků. Zápas dopadl 16:10, naše góly dávali Horčička 1x, Smetana 4x, Štohanzl 2x, Chroust 1x + 1x vlastní, Vach 3x, Žák 1x vlastní, Kuna 2x, Kudrnáč 1x, Rind 3x. Co je důležité podotknout, že rozdíl mohl být ještě větší, ale naši střelci (Ted a Klokánek) po nádherných akcích dokázaly z 1/2metru přestřelit prázdnou branku. Dokonce je toto zachyceno i na videu. K obědu byl guláš s knedlíkem a kluci jsou již ve stádiu, kdy se vracíme na chalupu a mají hlad, tak docela snědí celé porce. Odpoledne se vykoupeme a půjdeme na horská kola, která se vyvezou lanovkou, a pak se na nich jede dolů po sjezdovce. Více večer.       Po obědě jsme plán trochu změnili a vyplnilo se přání některých tatínků a navštívili jsme koupaliště. Musím konstatovat jednu nemilou věc –„bohužel se nám nikdo neutopil“. Kluci pokračovali dále na motokáry. „PRÁVO“ asi zabralo. Kluci si na večer nakoupili brambůrky a bude párty. To víte, „tepláková souprava a kule trochu doprava“ apod. My si plánujeme závěrečnou schůzi s hlavním bodem – celkové vyhodnocení soustředění, kde jsme se stavily v TESCU a nakoupily si pohoštění. Po večeři (rizoto) se šli kluci ještě proběhnout, následně vysprchovat a mohl nastat bugr. Po cenzuře jsem dostal ještě podněty, na které jsem zapomněl. Opět šlo o jedince, který tady je nejčastěji zmiňován. Nestalo se nic míň než, že při výletě na Lysou horu nám vypadl z lanovky. Bohužel se nepraštil do hlavy, v co jsme pevně věřily, že se mu trochu rozsvítí. Nestalo se!!! A tem zlomený malíček měl vedoucí zájezdu – JÁ!!!

Saturday the 20th.
Template © socoolapps | free wordpress templates - All rights reserved.